Helpdesk – Úvodní stránka
Služba HelpDesk pro uživatele informačního systému Munis. Jedním z hlavních cílů služby je i zvýšení dostupnosti podpory a soustředění všech relevantních informací o jednotlivých případech a jejich řešení na jednom místě.
Služba je dostupná na adrese www.munis.cz/helpdesk, o přihlašovací údaje si prosím zažádejte dříve, než je budete skutečně potřebovat. Získáte je jednoduše na tel. čísle 284 001 284 nebo na e-mailu hotline@munis.cz (do e-mailu prosím uveďte jméno, příjmení, e-mail, telefon a funkci).
Od 1. listopadu 2011 bude e-mailová adresa hotline@munis.cz sloužit pouze pro žádosti o přihlašovací údaje do helpdesku. Veškeré dotazy se budou zodpovídat pouze prostřednictvím HelpDesku.
Služba HelpDesk informačního systému Munis v současné době nabízí:
- zadávání nových požadavků
- přehled aktivních či historických požadavků
- aktuální přehled o stavu požadavku
- možnost komentovat vyjádření konzultanta
- možnost znovuotevření požadavku, pokud není zákazník spokojený s řešením
- zasílání notifikací s informacemi o přechodech do stavu řešení, vyřešení požadavku, případně čekání na vyjádření zákazníka