Aktuální nabídka webinářů

(Archiv uskutečněných webinářů)

Novinky a vylepšení v modulu Účetnictví

odborný on-line seminář pro uživatele IS Munis

Místo Termín Cena Registrace
On-line 3. 4. 2025, 13.00–15.00 1680 Kč/osobu

Pokud Vám nevyhovuje termín, přihlaste se i tak – seminář bude nahráván a všichni registrovaní účastníci získají přístup k videozáznamu na 30 dní od jeho zveřejnění.

Program

V nové verzi IS Munis 3.43 přinášíme zásadní vylepšení modulu Účetnictví, která vám usnadní každodenní práci a zefektivní správu účetních dokladů. Došlo k úpravě struktury menu a tlačítek, což znamená snadnější přístup k nejčastěji používaným funkcím. Zcela nový formulář Doklady k zaúčtování sjednocuje všechny předkontační doklady na jednom místě a umožňuje vytváření účetních šablon. Nové Prohlížení osnovy nabízí rychlé vyhledávání a lepší přehled o zaúčtovaných operacích. Navíc jsme rozšířili možnosti rychlého náhledu na faktury a vylepšili hledání v ekonomických agendách.

Hlavní témata
  • Úprava struktury menu a tlačítek – rychlejší přístup k nejčastěji používaným funkcím
  • Nový formulář Doklady k zaúčtování – sjednocení předkontačních dokladů, tvorba účetních šablon
  • Vylepšené Prohlížení osnovy – rychlé hledání, zvýraznění výsledků, přehlednější zobrazení účtů
  • Rychlý náhled faktur a rozšířené vyhledávání – snadný přístup k informacím o fakturách napříč účetnictvím
  • Efektivnější kontrola zaúčtování dokladů – nové možnosti dohledávání a automatické upozornění na nezaúčtované doklady
  • Tipy pro efektivnější práci – jak využít nové funkce na maximum
  • Prostor pro vaše dotazy a praktické ukázky

Připojte se k našemu webináři a objevte, jak si účetní agendu v IS Munis zjednodušit!

Videozáznam semináře bude po zpracování přístupný registrovaným účastníkům po dobu 30 dní.

Předpokládaná délka
90–120 min.

Informace

  • Cena je uvedena včetně DPH.
  • V případě naplnění kapacity si pořadatel vyhrazuje právo zastavit příjem přihlášek.
  • Úhrada předem bankovním převodem, číslo účtu 244882329/0800, variabilní symbol dle akce a termínu konání. Doklad o přijetí platby po úhradě vystaví a zašle Triada, spol. s r. o., U Svobodárny 1110/12, 190 00 Praha 9, IČO 43871020. Účast lze odvolat nejpozději 7 dnů před konáním akce. Při pozdějším stornu nebo neúčasti pořadatel poplatek nevrací!
  • Všeobecné podmínky pro účastníky akcí Triada

Uživatelská úprava tiskových sestav ASM

odborný on-line seminář pro uživatele IS Munis

Místo Termín Cena Registrace
On-line 10. 4. 2025, 13.00–15.00 1680 Kč/osobu

Pokud Vám nevyhovuje termín, přihlaste se i tak – seminář bude nahráván a všichni registrovaní účastníci získají přístup k videozáznamu na 30 dní od jeho zveřejnění.

Program

Webinář je určen všem uživatelům nových modulů IS Munis v technologii ASM (ERMS, SOV, Fakturace), kteří chtějí upravovat tiskové sestavy v technologii Fast Report. Ukážeme si, jak vytvářet nové sestavy, upravovat existující, měnit jejich vzhled i obsah a přidávat vlastní texty. Kromě toho si připomeneme práci s formuláři ASM, tedy zobrazení a třídění sloupců, filtrování dat a ukládání individuálních nastavení. Webinář je prakticky zaměřený, s ukázkami v modulech Fakturace ASM, Seznam obyvatel a Spisová služba. Pokud chcete zefektivnit svou práci, vidět co potřebujete a získat jistotu v úpravách sestav, je tento webinář přesně pro vás!

Hlavní témata
  • Základy práce s tiskovými sestavami v ASM (Fast Report) – jak systém funguje a kde najít své sestavy
  • Úpravy tiskových sestav – kopírování, přesouvání prvků, změna formátu a obsahu, přidávání uživatelských textů
  • Praktické ukázky – přizpůsobení sestav v modulech Fakturace ASM, Seznam obyvatel, Spisová služba
  • Práce s formuláři v ASM – zobrazování a řazení sloupců, filtrování a ukládání uživatelských nastavení
  • Tipy a triky pro rychlejší práci
  • Na závěr prostor pro vaše dotazy a diskusi

Pokud pracujete s novými moduly IS Munis ASM, na tomto webináři byste rozhodně neměli chybět! Přihlaste se a naučte se naplno využívat možnosti úprav tiskových sestav.

Videozáznam semináře bude po zpracování přístupný registrovaným účastníkům po dobu 30 dní.

Předpokládaná délka
90–120 min.

Informace

  • Cena je uvedena včetně DPH.
  • V případě naplnění kapacity si pořadatel vyhrazuje právo zastavit příjem přihlášek.
  • Úhrada předem bankovním převodem, číslo účtu 244882329/0800, variabilní symbol dle akce a termínu konání. Doklad o přijetí platby po úhradě vystaví a zašle Triada, spol. s r. o., U Svobodárny 1110/12, 190 00 Praha 9, IČO 43871020. Účast lze odvolat nejpozději 7 dnů před konáním akce. Při pozdějším stornu nebo neúčasti pořadatel poplatek nevrací!
  • Všeobecné podmínky pro účastníky akcí Triada

Evidence smluv – pořádek ve smlouvách snadno a rychle

odborný on-line seminář pro uživatele IS Munis

Místo Termín Cena Registrace
On-line 29. 4. 2025, 13.00–15.00 1680 Kč/osobu

Pokud Vám nevyhovuje termín, přihlaste se i tak – seminář bude nahráván a všichni registrovaní účastníci získají přístup k videozáznamu na 30 dní od jeho zveřejnění.

Program

Webinář je určen všem, kdo chtějí mít ve smlouvách přehled a pořádek. Představíme vám modul Evidence smluv, který umožňuje přehledné ukládání, snadné vyhledávání, automatické notifikace a propojení s Fakturací a Spisovou službou. Ukážeme si, jak modul funguje, jak v něm pracovat a proč byste ho na svém úřadě rozhodně měli mít!

Hlavní témata
  • Základní funkce modulu Evidence smluv – přehledné ukládání smluv, vyhledávání a filtrování
  • Vazba na Fakturaci – propojení smluv s fakturami a snadné dohledání finančních souvislostí
  • Vazba na Spisovou službu – práce s dokumenty souvisejícími se smlouvou
  • Automatické notifikace – hlídání termínů, milníků a upozornění e-mailem
  • Praktické ukázky a výhody modulu – jak vám Evidence smluv usnadní práci
  • Na závěr odpovědi na vaše dotazy

Evidence smluv je jednoduchá na ovládání, přehledná a pomůže vám konečně dostat smlouvy pod kontrolu. Přihlaste se na webinář a zjistěte, jak vám může usnadnit práci!

Videozáznam semináře bude po zpracování přístupný registrovaným účastníkům po dobu 30 dní.

Předpokládaná délka
90–120 min.

Informace

  • Cena je uvedena včetně DPH.
  • V případě naplnění kapacity si pořadatel vyhrazuje právo zastavit příjem přihlášek.
  • Úhrada předem bankovním převodem, číslo účtu 244882329/0800, variabilní symbol dle akce a termínu konání. Doklad o přijetí platby po úhradě vystaví a zašle Triada, spol. s r. o., U Svobodárny 1110/12, 190 00 Praha 9, IČO 43871020. Účast lze odvolat nejpozději 7 dnů před konáním akce. Při pozdějším stornu nebo neúčasti pořadatel poplatek nevrací!
  • Všeobecné podmínky pro účastníky akcí Triada

Kontakt

  • Triada, spol. s r. o., U Svobodárny 1110/12, 190 00 Praha 9, tel. 284 001 284
  • Triada, spol. s r. o. – pobočka Brno, Cejl 72, 602 00 Brno, tel. 545 210 549
imud2 imweb2 imeo2 imsmis2 imhelp imrr2